domingo, 22 de febrero de 2015

LA CRISI DE 1929 I L'ACTUAL.

Després d’acabar de tractar la Revolució Russa, vam treballar el crac del 29. L’activitat va consistir en una sèrie de preguntes. Primer ens vam formular aquesta pregunta: - Per què es va originar el crac del 29 i la crisi actual? Nosaltres podíem consultar a internet informació per poder respondre bé les preguntes i informar-nos bé sobre aquest tema. Després d’haver-la contestat i comentat a classe, ens vam formular una altra pregunta: - Quins aspectes tenien en comú i quins els diferenciava les dues crisis? Amb tota la informació que havíem trobat ja podíem contestar bé aquesta pregunta. Al principi jo pensava que hi havia més coses en comú que no pas diferents, però analitzant-ho bé vaig trobar que només tenien en comú les principals característiques però a fons eren força diferents. Ja per finalitzar l’activitat, vam formular l’última pregunta, que era una opinió personal que podia estar acceptada tota resposta raonada, i era: - Per la teva opinió, quina crisi ha sigut pitjor? Jo personalment vaig tenir la resposta ben clara, i vaig pensar que la pitjor va ser la de 1929. Em va semblar que amb la deficiència de recursos que tenien, amb la poca experiència i amb la por que es vivia en aquell moment, entre altres coses, va ser pitjor que la crisi actual.

Comparació entre la crisi de 1929 i la de 2008.

A mi personalment va ser una activitat que em va agradar força, i potser de les millors que hem fet durant el curs. Una de les qüestions és perquè tinc bastant interès per aquest tema relacionat amb l’economia i quan tocava buscar informació em va agradar, ja que vaig aprendre alguns factors que no creia que es produïssin quan hi havia una crisi. També em va agradar, ja que és un tema actual i crec que s’hauria de treballar més temes d’aquesta mena, ja que nosaltres tenim de començar a entendre tot el que passa al món des de temes de política fins a temes d’economia. En definitiva, que ha sigut una activitat que m’ha motivat a aprendre més coses sobre el tema que em vull dedicar.

GVG


No hay comentarios:

Publicar un comentario